سفارشاتی که از 22 اسفند ماه لغایت 13 فروردین ثبت شوند ، در تاریخ 14 فروردین ماه ارسال می گردد.
توجه : شرکت سبزداروجهان ، مالک برندهای ژوتن ، رویسا و متیتا هیچ گونه برنامه قرعه کشی و اهدای جوایز نداشته و هرگونه استفاده از محصولات و نام این شرکت با عناوین قرعه کشی و اهدای جوایز ، کلاهبرداری و غیرقانونی می باشد.

نحوه درمان ریزش مو

بازدید: 591 بازدید
نحوه درمان ریزش مو
5
(1)

درمان ریزش مو

نحوه درمان ریزش مو، ریزش مو به یک مشکل رایج تبدیل شده است و درصد زیادی از زنان و مردان با آن مواجه هستند. بسیاری به دنبال راهی برای درمان ریزش مو هستند. دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد. به عنوان مثال: آلودگی محیطی، قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید، عدم تغذیه سالم، کمبود آب بدن و سایر عوامل اساسی که در ریزش موی شدید تاثیر گذار هستند. در سطور زیر هر آنچه که در رابطه با درمان ریزش مو ، علل ریزش مو، روشی برای درمان ریزش مو باشد. را به شما پیشنهاد می کنیم تا موهای طبیعی و ظاهری سالم و جذاب داشته باشید.

نرخ طبیعی ریزش مو

موها یک چرخه کامل از وجود، رشد و ریزش را می گذرانند تا برای دیگران جا باز کند. اولین مرحله از چرخه زندگی، مرحله خروج از وجود است. که فولیکول آن را تولید می کند. این چرخه برای چندین سال ادامه دارد . و در طی آن مو موفق به در طول یک ماه با سرعت طبیعی ۱ سانتی متر افزایش می یابد.

تعداد تافت های مو در ناحیه سر بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ مو است. ریزش طبیعی افراد به طور متوسط حدود ۱۰ تار مو یا کمی بیشتر است. جهت دریافت مشاوره و آشنایی با راه های درمان مانند استفاده از کلاژن برای درمان ریزش مو و… با شماره های ذکر شده درسایت با ما در ارتباط باشید.

رشد طبیعی مو

پس از رشد مو و رسیدن مو به حداکثر طول، مرحله دوم شروع می شود. که در آن رشد مو متوقف می شود و تا چند هفته به همان حالت باقی می ماند.در مرحله سوم، مو شروع به پژمرده شدن می کند. و از فولیکول می ریزد و راه را برای رشد موهای جدید باز میکند.

وبسایت ژوتن تولید کننده و ارائه دهنده مستقیم محصولات تقویت مو، تقویت مژه، تقویت ناخن،‌ کپسول لاغری و محلول رفع موهای زائد کاملا گیاهی و طبیعی، با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

علل ریزش مو

هنگامی که متوجه ریزش تعداد زیادی از موهای سر خود بیشتر از گذشته می شوید. چه در هنگام شانه زدن موها، چه هنگام خواب یا هر زمانی از روز نباید ساده از آن گذشت و در اسرع وقت به دنبال یک درمان سریع برای ریزش موی شدید باشید. در برخی موارد نیز دلایل ریزش مو در مردان با زنان متفاوت می باشد.

درمان ریزش مو
نحوه درمان ریزش مو

عدم مراقبت و هیدراتاسیون

عدم توجه به سلامت و زیبایی و پاکیزگی مو یکی از عوامل ریزش مو است. بدیهی است موها به طور روزانه با دمای متفاوت و شرایط محیطی اطراف مانند خشکی، رطوبت و همچنین در معرض آلودگی های موجود در هوا مواجه هستند. تابش نور خورشید و عدم تغذیه کافی یکی از عوامل ریزش مو است. بنابراین موهای خشک نیاز به مرطوب کردن و مراقبت دوره ای دارد.

عوامل ژنتیکی

ممکن است ریزش مو ارثی باشد و موها با رسیدن به سن خاصی شروع به ریزش کنند، به خصوص با داشتن سابقه طاسی مربوط به برخی از اعضای خانواده مانند والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ.

برای دریافت محصولات تقویت مو با فروشگاه ژوتن در ارتباط باشید. فروشگاه ژوتن ارائه دهنده انواع محصولات تقویت مو می باشد.

تغییرات هورمونی

عدم تعادل هورمون ها در بدن یکی از بزرگترین تاثیرات روی رشد مو، تراکم، فراوانی یا ریزش و ضعف آن است. بنابراین، اگر در طی یک دوره زمانی، هر گونه تغییر هورمونی را تجربه کنید، ممکن است منجر به ریزش مو، کاهش سرعت رشد یا حتی آسیب کامل مو شود تا زمانی که هورمون‌ها دوباره به طور طبیعی متعادل شوند.

استفاده از محصولات مراقبت شیمیایی

استفاده از محصولات مراقبت از موی نامناسب و غیرمجاز که برای موها سالم و از نظر پزشکی سالم هستند، ممکن است باعث خشکی و سوختن موها شود که منجر به ریزش شدید مو می شود، بنابراین خانم ها باید بهترین نوع کرم یا لوازم آرایشی را برای درمان ریزش مو را انتخاب کنند.

برای تقویت مژه های خود می توانید از محصولات وب سایت ژوتن استفاده کنید. فروشگاه ژوتن ارائه دهنده انواع محصولات تقویت مژه می باشد.

رنگ ها

با استفاده مکرر از درمان های شیمیایی مو، مانند انواع رنگ ها ، میزان ریزش مو افزایش می یابد، بنابراین استفاده از این محصولات باید محدود شود. توصیه میکنیم که محصولات ارگانیک را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی ایمن برای مو هستند.

تنش و استرس

استرس شدید، فشار روانی و تنش عصبی یکی از مهم ترین عوامل ریزش مو است، زیرا منجر به عدم تعادل در سطح هورمون ها و کمبود مواد مغذی لازم برای رشد مو و ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

آلوپسی آره آتا

این یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی به پوست حمله می‌کند و باعث می‌شود مو در نواحی جداگانه‌ای از پوست سر به شکل تکه‌های طاس به اندازه یک سکه ریزش کند.

داروها و درمان های پزشکی

مصرف برخی از داروها باعث ریزش شدید مو می شوند، با قطع مصرف این گونه داروها، رشد مو اغلب به حالت طبیعی باز می گردد. پس باید هر دارویی را برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد.

جهت تقویت ناخن های خود می توانید به فروشگاه ژوتن مراجعه و از محصولات تقویت ناخن در وب سایت ژوتن استفاده کنید.

درمان ریزش مو چیست
درمان ریزش مو

ریزش مو

افراد بسیاری هستند که همواره از ریزش مو و یا ضعیف و شکننده شدن موهای خود رنج می برند و برای درمان مشکل خود به راه های زیادی روی آورده اند. ما در مقاله زیر قصد داریم در مورد علل ریزش و راههای جلوگیری از آن و همچنین خوراکی های تقویتی گفت و گو کنیم.

عوامل جلوگیری از ریزش مو

کمبود پروتئین

اگر در رژیم غذایی روزانه خود مقدار مورد نیاز بدن پروتئین دریافت نکنید باعث توقف رشد طبیعی موهای خود می شوید که در نتیجه با ریزش همراه خواهد بود. خوراکی های بسیاری هستند که شما با خوردن آن ها مقدار زیادی پروتئین می توانید دریافت کنید تا از ضعیف شدن موهای خود و ریزش آن جلوگیری کنید البته که ریزش مو بر اثر کمبود پروتئین یک روزه یا دو روزه اتفاق نمی‌افتد بلکه پس از گذشته تقریباً ۲ الی ۳ ماه بدن متوجه‌ی کمبود پروتئین شده و چرخه رشد مو مختل می شود.

آسیب جسمی

هر نوع بیماری، شیمی‌درمانی، پرتودرمانی عمل جراحی تصادف و.. می‌ تواند باعث ریزش مو در فرد شود که معمولاً پس از بهبودی و خلاصی از وضعیت آسیب جسمی مجدد موها به رشد عادی خود بازگشت و تقویت می شوند.

قرص رویسا قرص کاهش دهنده وزن و برطرف کردن چاقی می باشد. این محصول در وب سایت ژوتن قابل خرید می باشد.

تغییرات هورمونی

تغییرات هورمونی به دلایل مختلف از جمله بلوغ، عادت ماهیانه، بارداری، زایمان، یائسگی، مشکلات تیروئیدی، مصرف قرص های ضدبارداری، سندروم پلی کیستیک و… از این قبیل مشکلات از جمله مواردی است که باعث کوچک شدن فولیکول های مو و درنتیجه ریزش مو می‌شود که در صورت بروز چنین مشکلاتی بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کرد.

در صورت نیاز به کپسول لاغری می توانید به فروشگاه ژوتن مراجعه و از محصولات لاغری ژوتن با کیفیت بالا خریداری کنید.

کمبود ویتامین B

کمبود ویتامین b نیز یکی از عمده دلایل ریزش مو است که شاید از نظر بعضی بسیار ساده و بی اهمیت جلوه کند. در صورتی که کمبود این ویتامین اختلالاتی را در بدن به وجود می آورد که یکی از آنها هم این ریزش مو می باشد. ویتامین b از ویتامین های محلول در آب است که انواع بسیاری دارد و یکی از انواع آن ویتامین ۱۲b می باشد که این ویتامین باعث تقویت سیستم ایمنی شما و همچنین تقویت مو و رشد بهتر آن می شود.

مصرف داروها و عوارض آن در ریزش مو

بسیاری از داروها هستند که ریزش مو جز عوارض جانبی آن به شمار می آید در این موارد با مراجعه به پزشک متخصص خود و مشورت با پزشک میتوانید مصرف آن دارو را قطع یا دوز را کمتر و یا حتی با داروی دیگر تعویض کرد تا دیگر مشکل ریزش مو نداشته باشید.

آیا می دانید مایکرو سیلندر چیست؟ ترمیم موها به روش مایکرو سیلندر قابل انجام است. پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

ریزش مو
ریزش مو

مصرف بیش از حد ویتامین A

همانطور که علت ریزش مو از کمبود برخی ویتامین ها نشأت می گیرد گاهی ریزش مو می تواند از مصرف زیاد ویتامین ها از جمله ویتامین A باشد بدین منظور است که باید مصرف ویتامین A با توجه به واحد های مجاز مصرف ویتامین استفاده شود تا از آسیب بیشتر به مو جلوگیری کرد.

ژنتیک در ریزش مو

یکی از شایع ترین و اصلی ترین دلایل ریزش مو به ژنتیک و وراثت باز می‌ گردد نام این بیماری آلوپسی آندروژنیک یا همان طاسی با الگوی مردانه است در این بیماری فولیکول مو دچار انقباض می شود که همین انقباض باعث عدم رشد مو سر است.

کم خونی، فقرآهن

کم خونی بیماری است که اکثر افراد مخصوصا خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند کم خونی ناشی از فقر آهن باعث عدم دریافت آهن در بدن می شود که در نتیجه این عمل بدن نمی ‌تواند هموگلوبین مورد نیاز را بسازد همین عامل است که علت اصلی ریزش مو سر زیر را هموگلوبین نقش بسیار بسیار مهمی در اکسیژن رسانی و خونرسانی برای رشد مو را دارد.

کم خونی با علائم تشخیص داده می شود، که البته بهترین راه آزمایش است تا در صورت وجود کم خونی حتماً به درمان آن بپردازید چرا که عوارض بسیاری به همراه دارد.

کپسول لاغری رویسا را از ژوتن با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. قرص های لاغری پر فروش دنیا یکی از مقاله های جدید سایت ژوتن می باشد که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید.

رژیم غذایی نادرست و کاهش وزن شدید در ریزش مو

گاهی افراد برای رسیدن به اندام ایده آل سراغ به رژیم های نادرست در خودسرانه می روند که عوارض بسیار جبران ناپذیری دارد. در رژیم های غلط مصرف نان و برنج و دیگر مواد مغذی حذف می‌ شود که خود طبیعی است بدانیم با حذف این مواد چه اتفاقی می افتد!

بدن دچار کاهش وزن شدید شده و مواد مورد نیاز به بدن نرسیده در نتیجه بدن دچار کمبود انواع ویتامین ها پروتئین ها و مواد معدنی شدن به طور کلی می توان گفت سیستم بدن دچار اختلال می شود و وجود همین عوامل است که باعث ریزش موی شدید می شود. برای کاهش وزن درست و اصولی باید با مراجعه به پزشک مربوطه رژیم غذایی مناسب تهیه کرد.

مدل موهای نادرست در ریزش مو

طبیعی است که همه افراد خواهان ظاهری زیبا و آراسته و مرتب هستند ولی بسیاری از افراد نمی دانند که مدل موی نادرست و بستن با کش محکم که با کشش تارهای مو همراه خواهد بود علت ریزش مو به شمار می رود.

استفاده از ژل، چسب و دیگر مواد آرایشی مو و همچنین استفاده از سشوار، اتو، بابلیس و.. به علت تاثیر گذاری بر روی ریشه مو عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد.

استرس و افسردگی در ریزش مو

در دنیای امروز با توجه به موقعیت اقتصادی و مشکلات پیش آمده هر فردی به خودی خود دچار دغدغه‌ های شخصی استرس و افسردگی میباشد استرس مانند یک سم برای بدن عمل میکند و کلی عوارض به همراه دارد که یکی از آنها ریزش مو است.

بهتر است با مطالعه کتاب های مخصوص مراجعه به روانپزشک یا روانشناس شرکت در کلاسهای مراقبه و مدیتیشن استرس و افسردگی خود را کنترل کرد تا ریزش موهای شما هم درمان شود.

قرص مهزل رویسا (قرص کاهش دهنده وزن)، برطرف کننده چاقی و ایجاد لاغری، بهبود عملکرد گوارش، کاهش کلسترول می باشد و در فروشگاه ژوتن موجود است.

علت ریزش مو
علت ریزش مو

مصرف دخانیات و الکل در ریزش مو

مصرف هرگونه دخانیات و مشروبات الکلی باعث مشکلاتی اعم از ریزش مو آسیب به بافت ریه سرطان کم خونی بالا رفتن ق تقویت ند خون و می شود پس بهتر است تا حد ممکن از این عوامل مضر دوری کرد.

موبر متیتا یکی از محصولات جدید ژوتن می باشد که رفع کننده دائمی موهای زائد می باشد. این محصول در سایت ژوتن موجود و قابل خرید می باشد.

خوراکی های موثر برای جلوگیری از ریزش مو

  • حبوبات
  • سبزیجات
  • تخم مرغ
  • آجیل
  • پروتئین ها
  • گوشت قرمز
  • جو دوسر

اگر شما عزیزان به دنبال تهیه محصولات و موادی هستید که باعث تقویت موی شما می شود می توانید به سایت ژوتن مراجعه کنید و تمامی محصولات خود را سفارش دهید.

محصولات رفع ریزش مو در سایت ژوتن

ریزش مو و حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در طول روز امری طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد زیرا موهای جدید جایگزین موهای از دست رفته می شود حال اگر مقدار موهای از دست رفته بیشتر از حد نرمال باشد باید چاره ای اندیشید که البته برای کمک به شما عزیزان در مقاله بالا توضیح دادیم که چه عواملی تاثیرگذار بر ریزش مو هستند و با مصرف چه مواد غذایی می شود و ریزش مو را کنترل و درمان کرد.

لوسیون موبر (لوسیون رفع کننده دائمی موهای زائد رویسا) لوسیون رفع کننده دائمی موهای زائد رویسا در یک دروه  زمانـی6  ماهـه 80 تا 75 درصد مو های زائد را نازک و ضعیـف کـرده واز بین می برد. این لوسیون در سایت ژوتن موجود است.

  • خوراکی های موثر در ریزش مو چیست؟حبوبات و سبزیجات و تخم مرغ و … برای خواندن بقیه موارد با ژوتن همراه باشید.
  • آیا نوشیدن الکل در ریزش مو اثر می گزارد؟مصرف هرگونه دخانیات و مشروبات الکلی باعث مشکلاتی اعم از ریزش مو آسیب به بافت ریه سرطان کم خونی بالا رفتن ق تقویت ند خون و می شود پس بهتر است تا حد ممکن از این عوامل مضر دوری کرد.

نحوه درمان ریزش مو به چه صورت می باشد؟

در این مقاله از سایت ژوتن به برسی نحوه درمان ریزش مو به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

عوامل جلوگیری از ریزش مو چیست؟

کمبود پروتئین و آسیب جسمی و … برای خواندن سایر موارد با این مقاله از ژوتن همراه باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دسته بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت